Essensen for å øke engasjement i sosiale medier: “Alltid aktuelt innhold”
Paleet har gitt oss stor tillit fra dag en, noe som gjør at vi får lov til å jobbe sammen som et team – og ikke bare som en leverandør. Noe vi elsker! I dag bistår vi kunden med alt fra grafisk materiell, kampanjeshoots, materiell til sosiale medier og community management.
Høsten 2022 var Paleet på jakt etter et nytt byrå som kunne etablere et nytt kommunikasjonskonsept, en profilbyggende kampanje og en innholdsstrategi. Samtidig som de ønsket å øke engasjement i sosiale medier for å skape økt besøk og omsetning på kjøpesenteret. Sammen har vi i løpet av det siste året klart å etablere gode resultater og et godt samarbeid.
Essensen i innholdsstrategien har siden dag én vært: “Alltid aktuelt innhold”. I Sosiale medier har vi valgt å fokusere på en miks av kampanjemateriell, historiefortelling og trend-basert innhold. Dette tror vi er nøkkelen til å lykkes spesielt i sosiale medier. Vi har opplevd en god effekt av aktivitetene samlet, hvor vi får mulighet til å fremme en større andel av tilbudene som finnes på Paleet samtidig som målgruppen engasjerer seg mer enn tidligere.
Vi på Paleet har jobbet med Core Content siden høsten 2022 og er svært fornøyd med leveransen. Vi har et fast team å forholde oss til, og opplever at teamet er svært kunnskapsrike og up to date på trender innen innholdsproduksjon. De har den gode balansen av kreativitet og kunnskap som vi verdsetter høyt i vårt daglige markedsarbeid, – og er en god partner for oss i store og små prosjekter.
Nina Bzzi
Senterleder – Paleet