CASER
Leve Med
Personskadeforbundet LTN er en landsdekkende og diagnoseuavhengig organisasjon som er der når livet tar en uventet vending. De trengte hjelp til å utvikle ny design av sitt medlemsblad Leve Med samt planlegge og produsere innhold til magasinet. Vi er stolte og takknemlige for tilliten vi har fått og gleder oss over mange fine møter med mennesker som gjør en forskjell.
Bilia – XPENG
Det er fantastisk gøy å jobbe med Bilia og XPENG. Vi er tett på hele reisen, fra produksjon til uttak. Vi er rådgivere, vi lager mediestrategier og produserer innhold.
Wallmans
Hos Wallmans er hver dag en fest. De er opptatt av å skape en atmosfære hvor deres gjester kan glemme hverdagen noen få timer, og forlate kvelden litt gladere enn da de kom. Vi har jobbet med Wallmans siden 2017, og føler oss heldig som får lov til å spre det glade budskap.
Avène
Payoffen «en hud du trives i» satt som en kule for Avène. Vi laget kommunikasjonen rundt det, og med hjelp av fokusgruppe og en god innholdsstrategi, laget vi innhold som ikke bare nådde ut, men frem til forbruker.
Feras
Feras har en rekke profilerte klokkebrands og vi fikk gleden av å utvikle contentannonser til bruk i ulike magasiner og digital annonsering.Vi utviklet 3 ulike konsepter målrettet mot de ulike målgruppene Feras skulle treffe.
Paleet
Paleet har gitt oss stor tillit fra dag en, noe som gjør at vi får lov til å jobbe sammen som et team – og ikke bare som en leverandør. Noe vi elsker! I dag bistår vi kunden med alt fra grafisk materiell, kampanjeshoots, materiell til sosiale medier og community management.
Vi har også jobbet med:
Telenor, Weber, Kolonihagen, Orkla, Life, Kirkens Bymisjon, Kirkens Nødhjelp, Unicef, Avené, Destinasjon Glede, Intersport, Elkjøp, Life, Arcus, Rema1000, Story House Egmont for å nevne noen.