Lær skriveteknikkene som får deg dit du ønsker i Google-søk med dette skrivekurset for innholdsmarkedsførere.
Innholdsmarkedsføring kombinert med god SEO-analyse er en svært effektiv måte å nå ut til de riktige kundene på riktig tidspunkt.
Derfor er søkemotoroptimalisering viktig for å lykkes med content marketing.
Men hvordan skal du skrive for å komme høyt i Google?
Vårt kurs i søkemotoroptimalisert skriveteknikk lærer bedriftens innholdsprodusenter hvordan de skal skrive for å rangere på riktig søkeord.
Kurset inneholder
I kurset brukes reelle content marketing-eksempler til å gå gjennom blant annet:
- Hvordan du kan være kreativ uten å ødelegge for SEO
- Hvordan velge tematikk for artikkelen
- Tips til SEO-vennlig struktur
- Riktig bruk av søkeord
- Hvordan skrive gode metatitler og -beskrivelser
- «Kannibalisering» av viktige søkeord
- Andre faktorer som er viktige for SEO
Vi kan også tilpasse kursinnholdet til å ta for seg også andre tematikker.
Kursholder: Innholdsrådgiver Gjermund Glesnes, som daglig jobber med søkemotoroptimalisert innhold for våre kunder. Han er såpass opptatt av dette at han også skriver og eksperimenterer med SEO-innhold på sin egen reiseblogg, «Det vonde liv».